Inloggen op extranet lukt u niet – algemene toelichting?
Het lukt u niet om een in te loggen op het extranet. Voor het inloggen maakt u gebruik van uw relatienummer, uw gebruikersnaam en wachtwoord. U heeft van ons hierover een email ontvangen waarin uw relatienummer en gebruikersnaam wordt doorgegeven. Wij adviseren u om deze gegevens handmatig in te voeren. Bij het kopiëren en plakken van deze gegevens uit de email wil het voorkomen dat er een onzichtbare spatie toegevoegd worden. Door handmatig alle gegevens in te voeren kunt u nogmaals proberen in te loggen. Hetzelfde geldt voor uw wachtwoord. Indien u zichzelf voor de eerste keer aanmeldt bij het Extranet, adviseren wij u om het tijdelijke wachtwoord handmatig in te voeren. Hiermee voorkomt u dat er een onzichtbare spatie toegevoegd word. Door handmatig het wachtwoord in te voeren kunt u nogmaals proberen in te loggen. Indien u uw relatienummer en gebruikersnaam correct heeft ingevoerd, heeft u waarschijnlijk een verkeerd wachtwoord ingevoerd. U kunt hiervoor gebruik maken van de ‘WaDe vraag en het antwoord zijn geverifieerd door het CAK
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst
om een reactie te plaatsen moet je eerst
inloggen