Wat zijn de redenen voor uitval van budgetten?
Er zijn vele redenen voor uitval. Een aantal voorbeelden. a. ‘Periodefout’. Een budget wordt aangeleverd met einddatum na of vóór 2015. b. Fout in de naam/adres/woonplaats (NAW) gegevens. Aangeleverde NAW komt niet overeen met gegevens in ons systeem. c. Dubbele zorgfunctie. Het systeem importeert één budget per zorgfunctie. De andere valt uit. Kan wel handmatig worden verwerkt. d. Periode van de toekenningsbeschikking is niet in overeenstemming met budgetperiode waardoor de TKB uitvalt. Voorbeeld: budgetperiode is langer dan toekenningsbeschikkingsperiode. e. Overlap. Er staat al een budget in het systeem, er wordt een nieuwe aangeleverd over (gedeeltelijk) dezelfde periode. Deze valt dan uit. Kan wel handmatig worden verwerkt. f. Fout in de aangeleverde XML. Zodanig dat deze niet eens in het systeem wordt geïmporteerd maar uitvalt in een voortraject. Dit kunnen verschillende technische uitvalredenen zijn. g. Er kunnen fouten optreden in de portal bij het uploaden De vraag en het antwoord zijn geverifieerd door de SVB
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst
om een reactie te plaatsen moet je eerst
inloggen